Stapt Apple met 'iAd' in advertising?

Vorig artikel Volgend artikel

Een nieuw rapport suggereert dat Apple op het punt staat (7 april) om zijn eigen mobiele advertentie-platform lanceren "iAd". Volgens Mediapost is Apple dichtbij de onthulling van een gepersonaliseerde reclame-ervaring gebaseerd op de technologie van Quattro Wireless.

Volgens Mediapost hebben directieleden direct betrokken bij de lancering geroepen dat iAd revolutionair wordt en volgens Steve Jobs is het "de volgende grote stap."

"It would once again pit Apple against Google, whose acquisition of AdMob is still undergoing regulatory review." Aldus Mashable. Als het gerucht waar is dan roept deze wel veel vragen op. Meer via Business Insider, MacRumors en 9to5mac.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies