Vodafone zet 'social media' waarzegster in als viral

Vorig artikel Volgend artikel

Willemijn Vader (DCG): Woensdagavond tijdens Social Media Club Amsterdam kreeg het publiek de primeur te zien van de nieuwe virale campagne van Vodafone, Madame Tre Sesti.

Madame Tre Sesti is een waarzegster en zij geeft je een sociale reading op het gebied van de liefde, sociale gezondheid, leefritme en persoonlijkheid. De viral doet denken aan de Russische spionage-actie waarbij al je gegevens uit Hyves gebruikt werden. Vodafone gebruikt al je gegevens uit de belangrijkste sociale netwerken, Hyves, Facebook, Twitter en Linkedin.

Madame Tre Sesti kijkt bijvoorbeeld naar je geboortedatum, je 'marital status', het aantal tweets dat je post, hoeveel vrienden je hebt en ga zo maar door. Op basis van alle informatie die uit je social media worden gehaald, stelt ze realtime een persoonlijke reading samen en geeft ze op maat gemaakt advies over de liefde, je sociale gezondheid en je leefritme.

Dit is de trailer die in de bioscoop gaat worden getoond:  

Redactie MobileCowboys

De redactie van Mobilecowboys. Wil je iets melden of vragen neem dan contact op via: redactie@mobilecowboys.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies