Motorola weer 'bij' de Superbowl

Vorig artikel Volgend artikel

Komende nacht zitten weer ca. 1 miljard TV Kijkers voor de buis gekluisterd (ja, ik ook ;-)) voor de Superbowl. Behalve dat dit de finale van het American Football seizoen is, staat de Superbowl ook al jaren bekend om de vele primeurs van commercials.

Na een afwezigheid van vier jaar zal Motorola ook weer eens haar opwachting maken met een nieuwe commercial. Wederom een teken dat de Amerikaanse fabrikant op de weg terug is. De teaser van Motorola's Superbowl commercial is al leuk. Ben benieuwd naar de complete versie. Alleen het uitzenden ervan kost, naar schatting, zo'n 3 miljoen dollar per 30 seconden.

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies