Coca Cola zet Mobiel in voor Vancouver 2010

Vorig artikel Volgend artikel

Coca Cola VS heeft voor de komende Olympische Spelen een mobiele site ontwikkeld om de Amerikaanse Olympische fans op de hoogte te houden van de Spelen.

Over zes Amerikaanse atleten -door Coca Cola "Six Pack" genoemd- kan meer informatie gevonden worden. Daarnaast zijn er diverse Olympische Coca Cola wallpapers te downloaden. 

De Frisdrank gigant is tot 2020 een van de hoofdsponsors van de Olympische Spelen en is zeer te spreken over het mobile marketing kanaal. Linda Cronin (Director of media interactive communications): “We had a lot of success with this channel during the Beijing 2008 Olympic Games, so we significantly increased our mobile commitment for Vancouver in order to deliver the excitement of the Games to fans no matter where they are.”


Op de mobiele website is ook een link te vinden naar de mobiele NBC Olympics Site van hun partner NBC. Op deze mobiele site is het laatste sportnieuws te vinden.

De mobiele website is voor ons ook toegankelijk: http://m.cokeopengames.com/

Richard Otto

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies