Motorola geeft $3 miljoen uit voor één commercial

Vorig artikel Volgend artikel

Met de komst van de Droid / Milestone lijkt Motorola weer een potentiele winner in handen te hebben. Toegegeven, dat had ik begin dit jaar (2009) niet verwacht.

Om te 'bewijzen' dat ze weer helemaal meedoen heeft de Amerikaanse fabrikant diep in de marketing buidel getast en alvast zo'n 2.5 tot 3 miljoen dollar (1.5-2 mljn Euro) neergeteld voor een commerciele uitzendplek rondom de Super Bowl. Ook bekend als het grootste en best bekeken ééndaagse sport evenement ter wereld.

Hoewel de Super Bowl alleen in Amerika al bijna 100 miljoen kijkers trekt vind ik 3 miljoen dollar toch wel erg veel. Daar had Motorola ook heel veel leuke andere marketing activiteiten voor kunnen ontplooien. Maar goed, voor de naam en reputatie van de fabrikant is het natuurlijk ook wel weer eens goed om na meer dan drie jaar (commerciele) ellende weer eens naast merken als Nike, Coca Cola, Budweiser en Microsoft te zien te zijn, toch?

Via, foto: Engadget

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies