Geen Lewis Hamilton in BlackBerry reclame uitingen

Vorig artikel Volgend artikel

Misschien was je er al van op de hoogte dat BlackBerry een sponsor verbinding met het Mercedes AMG Petronas F1 team is aangegaan? Toch is het opvallend dat er in de reclame uitingen van de telefoonfabrikant geen rollen weggelegd zijn voor de coureurs van het Formule 1 team.


Frank Boulben, chief marketing officer van BlackBerry laat in een reactie weten dat de komende reclamecampagne zich zal focussen op het BlackBerry 10 OS in alledaagse omstandigheden in plaats van bekende personen die je vertellen dat je een BlackBerry moet kopen.

“ads will focus on showing the BlackBerry 10 operating system in a ‘real life’ context rather than ‘paying a celebrity to say you should buy the device because I’m famous and I’m telling you to do it”

Dus (voorlopig) geen Lewis Hamilton en/of Nico Rosberg in BlackBerry reclame uitingen terwijl de eerste onlangs bij de lancering van de F1W04 Silver Arrow de nieuwe sponsor welkom heten. Overigens gaan de geruchten de ronde dat BlackBerry zich voor drie jaar aan het Duitse team verbonden heeft voor zo'n 12 miljoen dollar per jaar.

Via

Redactie MobileCowboys

De redactie van Mobilecowboys. Wil je iets melden of vragen neem dan contact op via: redactie@mobilecowboys.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies