Hot Or Not voor mobieltjes

Vorig artikel Volgend artikel

Een paar jaar geleden waren sites als AmIHotOrNot dot com een ware rage.

Tienduizenden bezoekers zorgden op deze sites voor miljoenen pageviews door het beoordelen van foto’s (op een schaal van 1 tot 10) van willekeurige meiden en jongens die graag wilde weten of ze er lekker uitzagen of niet. Veronica heeft zelfs een televisieversie hiervan een tijdje uitgeprobeerd.

Vandaag start in de VS een mobiele versie van dit concept, Crush Or Flush. Deze titel klinkt voor de leek wellicht niet echt logisch, Flush betekent doorspoelen en Crush vermorzelen, maar ik neem aan dat de bedenkers de tweede betekenis van Crush voor ogen hebben: verliefd (van ‘I’ve got a crush on you’).

Op de site van Crush Or Flush kunnen Amerikaanse mobiele bellers zich inschrijven. Helaas werkt het dus nog niet in andere landen. Hoewel het lidmaatschap gratis is zullen de KB’s (of MB’s) die verbruikt worden met het bekijken van elke foto natuurlijk wel afgerekend moeten worden.



Gerelateerde links:
Mobiele versie van Wikipedia
Mobiele versie van de Penthouse
WizBit: de eerste mobiele Bittorrent client
Mobiele versie van de 'Million Dollar Website'
Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies