Mr Bean gaat mobiel

Vorig artikel Volgend artikel

Universal UK gaat voor de promotie van de nieuwe Mr Bean film mobile marketing inzetten voor de promotie campagne van de film.

Consumenten kunnen met de camera van hun mobiele telefoon foto’s maken van Mr Bean posters en deze vervolgens MMS’en naar een nummer. Het systeem zal hierna het type telefoon van de gebruiker identificeren en de gebruiker gratis ringtones video’s of wallpapers aanbieden.

Scott Seaborn, bedenker van deze campagne, zei: “In the UK 40 per cent of brands have used text messaging which has been extremely successful. WAP enabled mobile phones are the second most popular digital device owned by Britons after the PC, so we know the potential for this kind of activity is huge.”



Gerelateerde links:
Universal richt Mobile Content Division op
Film kijken op je mobiel is 'Godslastering'
Mobiele filmtrailer premiere van Warner
'Making of' van Verhoevens nieuwste film op Live!
Subsidie voor mobiele filmmakers
Filmfestival voor Mobiele telefoons in Barcelona
Wereldwijde mobiele release Da Vinci Code
Film 10 dagen na bioscooprelease al op je GSM
Menno Hoekstra

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies