Logo start met doelgroep TV op Mobiles

Vorig artikel Volgend artikel

Een van MTV’s doelgroepzenders, Logo, start binnenkort met een aantal Mobiele TV programma’s gerichte op specifieke doelgroepen. De TV zender heeft via de traditionele kanalen een bereik van zo’n 20 miljoen kijkers en hoopt met de move naar ‘Mobiele DoelgroepTV’ haar marktaandeel ook in de Mobiele wereld te vergroten.

Vorig jaar Juni startte Logo al een samenwerking met Amp’d Mobile om de reguliere programma’s (voor het brede publiek) op Mobile TV aan te bieden. De eerste doelgroep programma’s van Logo gaan zich met name richten op de Homo-, Bi- en Transsexuele wereld.

Doelgroep marketing wordt al langer gezien als dé mogelijkheid voor providers en toestelmakers om de redelijk verzadigde mobiele telefoonmarkt ‘nieuw leven’ in te blazen, getuige ook de vele Kids, senioren, moslim, koshere en andere ‘speciale’ mobieltjes en bijpassende abonnementen die we de afgelopen maanden in de winkels zien verschijnen.



Gerelateerde links:
Ford via SMS op zoek naar jonge klanten
Tieners trouwe klanten voor Telco's
Mobiele Reality TV, Videoclips en 'Teleac'
Mobiele provider voor Homo's
Fashion Phone van Elle
Speciale telefoons voor senioren
Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies