Accessoires
12 november 2012 - Ron Smeets

Veel iPad Mini en WP8 commercials tijdens NFL wedstrijden

Afgelopen nacht zat ik, zoals gewoonlijk in deze periode van het jaar, te genieten van drie live NFL wedstrijden. Tijdens de vele commercial breaks viel mij op dat zowel Apple als Microsoft in de VS flink in de buidel tasten om hun nieuwste producten, de iPad Mini en Windows Phone 8, aan te prijzen.

ik moet zeggen dat ik onderstaande iPad Mini commercial van Apple erg fraai en mooi gemaakt vind. De Windows Phone 8 commercials (waarvan ook een voorbeeld hieronder staat) spelen meer in op de emotie van potentiële kopers met de slogan 'We're not for everybody, we're for you!'

Overigens was ook Samsung goed vertegenwoordigd tijdens de live uitzendingen van NFL wedstrijden. De Koreaanse fabrikant sponsort met name de wedstrijden zelf. Zo van: 'Deze uitzending is mede mogelijk gemaakt door...' De Samsung Galaxy S III en de Galaxy Note II zijn de twee toestellen waar Samsung op inzet. Ik ben benieuwd of de drie fabrikanten ook nog met speciale Super Bowl advertenties op de proppen gaan komen. Die wedstrijd, in het eerste weekend van februari, trekt wereldwijd enkele honderden miljoenen kijkers.

iPad Mini commercial:

Windows Phone 8 commercial:

http://www.youtube.com/watch?v=2YP7dzDQ0EM
Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.