Toestellen
22 augustus 2006 - Ron Smeets

Tattoos moeten de RAZR weer populair maken

Uit de verkoopcijfers van de afgelopen maanden was al af te lezen dat de populariteit van de Motorola RAZR, mede dankzij de LG Chocolate en de eerste 3.2MP camphones van Sony en Nokia, over zijn hoogtepunt heen is.

In een poging om de verkoopcijfers van de RAZR weer te laten stijgen hebben ze bij Motorola de afgelopen maanden diverse brainstormsessies gehouden met als doel het bedenken van actie's, aanpassingen of enig ander middel dat de populariteit van de RAZR op niveau zou kunnen houden. Het resultaat: RAZR Tattoos.

Volgens Jeremy Dale, VP van Motorola, zorgen de Tattoos ervoor dat iedereen die een RAZR heeft, of koopt, er zijn eigen 'tintje' aan kan geven waardoor het mobieltje een stuk persoonlijker wordt. Tja, zolang ze er bij Motorola zelf maar in geloven.



Gerelateerde links:
Limoenkleurige RAZR
Nu ook een zachtroze RAZR
RAZR best verkochte GSM in Europa
RAZR van de eerste plaats gestoten
Wordt dit de echte opvolger van de RAZR
Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.