Nieuws
12 december 2008 - Ron Smeets

T-Mobile's kerstkado voor War Child

Iedere T-Mobile klant die tussen 20 December en 2 Januari een nieuw privé of zakelijk abonnement (of prepay kaart) koopt doneert daarmee indirect vijf Euro aan War Child.

De van oorsprong Duitse provider sluit met deze prima actie haar eerste jaar als partner van War Child op een passende manier af.

Priscilla Tomasoa, PR manager bij T-Mobile in Nederland: 'Het hele jaar door hebben wij War Child ondersteund door bijvoorbeeld medewerkers actief bij wervingsacties te betrekken en ons call center ter beschikking te stellen. Ook indirect steunen we War Child door hoofdsponsor te zijn van de film Wit Licht, die 8 december in première ging en waarin de thematiek van War Child onder de aandacht wordt gebracht. Wij hopen dat dit zal leiden tot nieuwe Friends van War Child. En ook met de War Child weken in onze winkels streven we ernaar opnieuw veel kinderen te kunnen helpen.

Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.