Toestellen
23 oktober 2009 - Ron Smeets

Sony Ericsson Jalou D&G commercial

De commercial voor de Dolce&Gabbana versie van de Sony Ericsson Jalou heeft een hoog 'Usual Suspects' gehalte.

De achterliggende gedachte van deze reclame campgne, en de naam van het toestel, is het feit dat dit toestel iedere vrouw zo gek zal maken van jaloezie dat ze er gewoon een MOETEN hebben. Mwah, of dat gaat lukken valt nog te bezien. De commercial is wel mooi (en dat geldt ook de actrices, trouwens :-)

Via

Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.