Entertainment
20 september 2005 - Ron Smeets

Ontevreden beller eet simcard op!

Dit is ook een manier om duidelijk te maken dat je de slechte dienstverlening meer dan zat bent.

Een 47-jarige, duidelijk dronken, ging vorige week naar de winkel waar hij zijn mobiele telefoon met abonnement gekocht had om daar de boel vervolgens op stelten te zetten.

De man claimde dat zijn telefoon het al 6 maanden niet meer deed en dat ie zijn geld terugwilde. Vervolgens brak hij zijn telefoon in tweeen en at hij zijn zijn simcard op. Naar eigen zeggen om te voorkomen dat anderen aan de haal zouden gaan met zijn persoonlijke informatie.

Nadat de rust was wedergekeerd besloot de winkeleigenaar geen aangifte te doen en kon de man naar huis.

Het is niet duidelijk of hij zijn geld teruggekregen heeft, maar wij vermoeden van niet.

Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.