Nieuws
06 september 2007 - Ron Smeets

Nokia speelt met Google Ads in op prijsverlaging iPhone

Er zullen dan ook wel de nodige klachten bij Apple binnenrollen over deze snelle en forse prijsverlaging.

Nokia probeert daar direct op in te spelen met een speciale Google Ads actie (zie screenshot hierboven). Niet dat de Finnen iets gratis gaan geven aan iedere iPhonekoper, maar ze gebruiken de 200 dollar prijsverlaging wel om mobiele bellers naar hun gratis content site MOSH te lokken.

De tekst van de advertentie luidt: 'Sorry Early iPhone Adopters, de iPhone is nu 200 dollar goedkoper geworden. Bespaar jou geld met gratis content op MOSH'.

Klinkt misschien leuk, maar kom op zeg. . . Nokia heeft dit soort leedvermaak toch niet nodig!

Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.