Nieuws
28 februari 2014 - Ron Smeets

Nieuwe campagne Tele2; wij gaan 'verderder'

Vanochtend stuurde Tele2 een persbericht uit waarin de provider de start van haar nieuwe reclame campagne aankondigde. Tele2 is, naar eigen zeggen, de provider die 'verderder' gaat dan anderen om consumenten en bedrijven te bieden wat die nodig hebben. Met minder neemt Tele2 geen genoegen.

Mmmh, toch hoor ik van Tele2 klanten dat die zeker niet altijd even tevreden zijn en dat de dienstverlening (bereik) nog zeker niet overal even optimaal is. OK, de tarieven zijn prima (lees: goedkoop), maar als Tele2 in onderstaand filmpje zegt dat ze blijven rennen totdad iedereen tevreden zijn en ze alle concurrenten versalgen hebben, dan kunnen ze nog wel wat training gebruiken.

P.S. het geluid en het beeld van het eerste filmpje zijn niet optimaal, maar zo heeft het naar perfectie strevende Tele2 het nu eenmaal op YouTube gezet ;-)

The Runner:
 

Met minder geen genoegen:
 

Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.