Nieuws
08 februari 2010 - Ron Smeets

MTV gaat de MVNO markt op

Wat MTV exact van plan is op de mobiele (MVNO) markt is nog niet bekend, maar in aanloop naar de officiele lancering van een nieuw Mobiel Merk hield de muziekzender gisteren alvast een 'consumenten onderzoek' in Amsterdam.

De MTV M.E. scheurde in een bijpassend busje de Dam op om daar nietsvermoedende voorbijgangers te ondervragen over hun belgedrag (zie foto's hieronder).

De muziekzender gaat de Mobiele Markt betreden in samenwerking met Hi. Meer is op dit moment nog niet bekend gemaakt. In het persbericht wordt gesproken over 'Always Online', 'more minutes' en 'more MTV'. Verder zou men met een 'vernieuwend' moebiel product komen dat een 'gat in de markt' zal opvullen. Dat klinkt niet slecht, maar het is wel belangrijk om te weten wat het prijskaartje en de voorwaarden worden, toch?

In het persbericht staat verder onder andere te lezen: "In samenwerking met Hi betreedt het jongerenmerk binnenkort de mobiele markt. De komende tijd worden allerlei opvallende activiteiten georganiseerd om hieraan ruchtbaarheid te geven. Over het nieuwe mobiele merk is nu nog weinig bekend, maar daar komt binnenkort verandering in, zo verzekert MTV." MTV-ME-a MTV-ME-b

Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.