Nieuws
07 februari 2010 - Ron Smeets

Motorola weer 'bij' de Superbowl

Komende nacht zitten weer ca. 1 miljard TV Kijkers voor de buis gekluisterd (ja, ik ook ;-)) voor de Superbowl. Behalve dat dit de finale van het American Football seizoen is, staat de Superbowl ook al jaren bekend om de vele primeurs van commercials.

Na een afwezigheid van vier jaar zal Motorola ook weer eens haar opwachting maken met een nieuwe commercial. Wederom een teken dat de Amerikaanse fabrikant op de weg terug is. De teaser van Motorola's Superbowl commercial is al leuk. Ben benieuwd naar de complete versie. Alleen het uitzenden ervan kost, naar schatting, zo'n 3 miljoen dollar per 30 seconden.

Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.