Nieuws
16 september 2014 - Ron Smeets

Moto X commercials benadrukken gemak in dagelijks gebruik

in de VS is de Moto X al te bestellen. Wij zullen nog een paar weken moeten wachten. Motorola heeft haar strategie een jaar geleden (zichtbaar) omgegooid. Dat lijkt zijn vruchten af te werpen want de Amerikaanse fabrikant is aan een comeback bezig. De smartphones als de X, G en E krijgen lovende kritieken en Motorola maakt gelijkelijk ook weer een terugeer in landen waar ze jaren afwezig waren. Nederland bijvoorbeeld.

Ook de commercials dragen een ander beeld uit dan voorheen. Wie zich de door specs gedreven Droid reclames van een paar jaar geleden nog herinnert zal dat beamen. Hieronder de drie eerste commercials voor de Moto X. Daarbij ligt de nadruk vooral op het gemak in het dagelijks gebruik.

 

http://www.youtube.com/watch?v=z2fIC6clc9Yhttp://www.youtube.com/watch?v=Db2UHNsEgOY

Via

Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.