Nieuws
09 september 2005 - Ron Smeets

Madonna voor 8 miljoen naar Motorola

Klinkt als een soort transfer, maar dit is wel wat de oorspronkelijke 'Virgin' op haar bankrekening mag bijschrijven voor haar verschijning in de reclamecampagne voor de Motorola ROKR (iTuns Phone).

In totaal heeft de diva zo'n tien uur op de set voor de camera gestaan. Kortom een vermoeiende, maar ongetwijfeld zeer bevredigende dag!

Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.