Nieuws
19 februari 2012 - Richard Otto

Maatschappelijk verantwoord adverteren met 'Trash Can Run'

Maatschappelijk verantwoord adverteren? Dat kan met het nieuwe initiatief van Bart Hufen (bureau BrandNewGame), waarin de mobiele telefoon een grote rol speelt.

BrandNewGame wil met het project Trash Can Run op een speelse wijze de omgeving verbeteren. BrandNewGame is een bureau gespecialiseerd in het inzetten van gamification om marketing doelstellingen te bereiken.

In onze nabije omgeving, zoals stadsparken en bossen komen we veel afval tegen. Met Trash Can Run kun je door het verzamelen en het scannen van lege frisdrankblikjes, en lege chipzakjes op een leuke manier bijdragen aan een schonere omgeving. Deelnemers kunnen op deze wijze ook op een Foursquare-achtige wijze punten en badges verzamelen, die we gebruikt kunnen worden voor oa kortingen op diverse merken.  

TcR Dit groene initiatief is pas zeer recent gestart en heeft nog sponsors nodig, die graag op diverse manieren maatschappelijk verantwoord (mobiel) willen adverteren.

Meer weten? Zie video:

Over de auteur: Richard Otto