Entertainment
11 maart 2007 - Ron Smeets

iPhone levert Apple $400 miljoen aan gratis publiciteit op

Dat concludeert professor David Yoffie van de Harvard Business School.

De media hype rondom de officiele aankondiging van de iPhone heeft volgens hem meer aan gratis publiciteit opgeleverd voor Apple dan ooit enig ander bedrijf voor elkaar gebokst heeft. Meer nog dan bij de introductie van de eerste kleurentelevisie door RCA en Philips eerste videorecorder.

Via: Yahoo! News



Gerelateerde links:
De iPhone Nano en -Shuffle?
Cingular opent iPhone community
Cingular opent iPhone community
iPhone variant op 'I'm a Mac, I'm a PC commercial'
UMTS iPhone begin 2008 in Europese winkels
De vijf populairste iPhone berichten volgens Digg
De eerste iPhone look-a-like. . .
Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.