Entertainment
23 april 2007 - Ron Smeets

Interactief Memory spel van Nokia bij bushaltes

Nokia heeft ter ondersteuning van de introductie van de N95 in Engeland (Londen) een interactief memoryspel geinstalleerd bij diverse bushokjes in de Engelse hoofdstad.

Op een levensecht en groot touchscreen display is het de bedoeling dat je er probeert achter te komen in welke 'zak' de N95 zich bevindt.

De achterliggende boodschap van Nokia is het feit dat de N95, voor een toestel met zoveel features, zo klein is dat ie moeilijk te herkennen zal zijn als ie eenmaal in een van je (broek)zakken zit. Zie ook onderstaand filmpje:

Saillant detail is wel dat de N95 zelf natuurlijk geen touchscreen functie heeft ;-)



Gerelateerde links:
VoIP niet op de N95 voor Orange en Vodafone klanten!
Korte intro N95
Eerste foto's van de Nederlandse Nokia N95
N95 morgen bij MobileCowboys
Nokia N95 deze week in de winkel voor 740 Euro
Fototour van de N95
Nokia N95 commercial
Sony video-phone in bushokjes
Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.