Accessoires
03 oktober 2006 - Ron Smeets

Geregisseerde uitpak party van de Zune

Buzzmarketing is populair, zeker als er bloggers en andere consumenten bij betrokken worden omdat die over het algemeen een oprecht oordeel geven.

Deze geregisserde video uitpak party met Mircrosoft's marketing director Chris Stephenson in de hoofdrol werkt volgens mij dus averechts.

Natuurlijk zal hij zeggen dat 'Bruin' het nieuwe 'Wit' wordt, doelend op de megasuccesvolle iPod van Apple en dat 'Welcome to the Social' Microsoft's visie voor de toekomst uitstraalt.

Oordeel zelf maar! (wel even geduld hebben want de servers van CBS hebben het d'r maar druk mee)



Gerelateerde links:
De Zune en iPod fotoshoot. . .
De Zune in actie
Muziek sharing demo op de Zune
Microsoft Zune komt voor de kerst
Zune voor 300 Euro in de winkel
Microsoft's iPod wordt de Zune
Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.