Accessoires
18 december 2008 - Ron Smeets

Eindelijk komen we te weten wat vrouwen willen

De tijd dat je de gemiddelde vrouw blij kon maken met een roze of glitter uitvoering van een mobieltje of andere high-tech gadgets is al lang voorbij, voor zover we al ooit in die tijd geleefd hebben.

Toch worstelen veel fabrikanten nog steeds met de vraag wat vrouwen nu precies willen. Overigens geld dat volgens mij ook voor de meeste mannen, maar dat is een ander verhaal.

Om een antwoord op bovenstaande vraag te krijgen starten PR Matters en HotSpot binnenkort het Vrouwen Electronica Panel, ofwel What Women Want.

Dit Panel heeft als doel om fabrikanten en retailers van electronica meer inzicht te geven in het winkelgedrag en de wensen van vrouwen. In het panel zullen 100 vrouwen (vanaf 18 jaar) zitting gaan nemen. Deelname zal betekenen dat leden regelmatig een korte vragenlijst per e-mail ontvangen en, wanneer zij aangeven dit te willen, kunnen zij producten testen en hun mening daarover geven.

Ben jij een vrouw, minimaal 18 jaar en heb je interesse om deel uit te gaan maken van dit panel, dan kun je je hier inschrijven.

Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.