Entertainment
05 januari 2006 - Ron Smeets

Camphone billboard maakt van iedereen een ster

Het Zweedse reclamebureau BBDO heeft een originele manier bedacht om een campagne voor de bekendheid en populariteit van MMS onder de aandacht te brengen.

Op diverse plaatsten hangen billboards met daarop foto's die uitnodigen om ervoor te gaan staan, een foto van jezelf in de pose van een bokskampioen, tussen twee 'slapende' blondines of op de cover van een populair magazine te maken en die vervolgens naar je vrienden te MMS-en. Meer foto's

Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.