Entertainment
27 oktober 2006 - Ron Smeets

Bellende Cameron Diaz in Softbank Mobile commercial

Celebs in een commercial kunnen je naamsbekendheid goed doen, maar dan moet je er wel een beetje over nadenken.

"Laten we Cameron Diaz vragen om zich 30 seconden lang al bellend en lopend te laten filmen voor onze nieuwe commercial". Dat is zo ongeveer wat het reclamebureau van Softbank Mobile gedacht moet hebben. "Muziek van Aerosmith erbij en hupsakee, we hebben een succesformule". Tja, dat is een concept, maar of het werkt? Oordeel zelf!

Over de auteur: Ron Smeets
 
Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks. Ooit begonnen met een KPN Autotelefoon die je per dag kon huren en via een Mitsubishi portable NMT telefoon en vrijwel elke Nokia die in de hoogtijdagen van de Finse fabrikant voorbij kwam inmiddels een fervent gebruiker (en tester) van tientallen smartphones en andere mobiele gadgets van alle mogelijke fabrikanten. Ron is in tien jaar tijd uitgegroeid tot een van de meest toonaangevende autoriteiten in de Telecom markt.